سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM برای استارتاپ ها

اغلب کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها نسبت به خرید نرم افزار CRM گارد می گیرند. البته حق هم دارند تنها چیزی که برای این کسب و کار ها دارای اهمیت است این می باشد که فروش و درآمد کافی برای ادامه فعالیت خود داشته باشند.

ولی در جهت کارآمد ساختن فرآیند فروش و رشد استارتاپ ها و توسعه کسب و کارهای کوچک باید به فکر اجرای راهی باشند که مدیریت کردن فروش را برای آن ها آسان کند و بتوانند در پیش بینی فروش موفق عمل کنند.

این موارد فقط برخی از فواید CRM برای استارتاپ ها هستند و نشان می دهند که استارت اپ ها چگونه می توانند در دستیابی به اولویت های اصلی خود موفق عمل نمایند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

در ادامه با چند نمونه دیگر از فایده های نرم افزار CRM برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا می پردازم.

کارآمدسازی فرآیند فروش

یک لحظه تصور کنید با فشار دادن یک دکمه نمای جامعی از پروفایل مشتریان، تاریخچه تعاملات قبلی با آنها، وضعیت فرآیند فروش و تاریخچه قراردادها را مشاهده می نمایید. استارتاپ ها با در دست داشتن این اطلاعات می توانند طراحی کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی را بهینه سازی کنند

نرم افزار CRM خوب به شما امکانات خیلی زیادی می دهد. برای مثال این نرم افزار می تواند کسب و کارها را در جهت ارزیابی سرنخ ها کمک کند پس تلاش های شما به صورت مؤثر هدایت می شود و می تواند به طور خودکار از طریق اعلان ها شما را در مواقع مناسب به فعالیت وادار کند تا اطمینان حاصل شود که برنامه تماس برنامه ریزی شده شما برآورده شده است. با وجود ویژگی آگاه سازی خودکار دیگر انجام هیچ فعالیتی را فراموش نخواهید کرد.

نمی توان هر مشتری احتمالی را به فروش تبدیل کرد، اما یک نرم افزار CRM همچنین می تواند به شما در یادگیری از هر نتیجه کمک کند تا بتوانید استراتژی های فروش خود را بهبود بخشید زیرا نرم افزار CRM داده های ذخیره شده را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند و به طور مداوم راه هایی برای بهینه سازی فرایند در اختیار استارتاپ ها قرار می دهد.

مدیریت کانتکت ها

اوایل رشد استارتاپ ها، لیست کامل مخاطبین یک دارایی با ارزش است. در این قسمت، لیست مشتریان احتمالی وجود دارد که می توانند به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل شوند، در کنار مشتریانی که می توانند جریان مداوم و اساسی سوددهی را به کسب و کار دهند. لیست مشتریان احتمالی ممکن است در صفحات گسترده و یا داکیومنت های دیگر ذخیره شده باشد.

پس، در مرحله بعدی استارتاپ ها نیازمند یک نرم افزار مدیریت مخاطبین هستند. نرم افزار CRM این کار را انجام می دهد و اسامی مشتریان احتمالی، سایر اطلاعات شخصی به همراه تاریخچه تماس با این افراد و فعالیت هایی که باید در جهت تبدیل این مشتریان انجام گیرد را ذخیره می کند و در دسترس قرار می دهد.

یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری به استارتاپ ها این امکان را می دهد تا مشتریان را به صورت دلخواه خودشان مدیریت نمایند. نرم افزار CRM پشتیبانی از مشتریان را به بهترین نحو انجام می دهد و همچنین سرعت و مقیاس پذیری مورد نیاز یک کسب و کار و استارتاپ ها را تامین می کند. این امر به آن ها امکان می دهد تا با مشتریان خودشان روابط محکمی برقرار کنند که برای بقا و رشد استارتاپ بسیار مهم است.

برای خرید نرم افزار CRM می توانید به صفحه خرید نرم افزار CRM سر بزنید و قیمت ها و اطلاعات را ببینید.